25 May 2013

TCE Tackles Karnival Angling Fair 2013

Angling Fair kembali lagi bagi edisi 2013 bermula 28 Mei 2013 sehingga 2 Jun 2013, dengan pelbagai produk memancing terkini dan aktiviti-aktiviti menarik untuk disajikan buat seluruh kaki-kaki pancing. Karnival Angling Fair 2013 anjuran sepenuhnya oleh TCE Tackles merupakan karnival tahunan yang diadakan di seluruh cawangan TCE Tackles di Malaysia.

Namun, bagi semua aktiviti utama Angling Fair, ia cuma diadakan di dua cawangan bilik pameran TCE Tackles sahaja iaitu di cawangan Lunas, Kedah dan Alam Megah, Selangor. Karnival yang dijadualkan berlangsung selama 5 hari ini, pastinya rancak apabila diwarnai dengan pelbagai aktiviti-aktivi menarik seperti walk-in mystery free gift, permainan simulator simfish pertandingan mewarna, pemberian belon percuma dan fun time game.

Mengekalkan tema kekeluargaan seperti edisi-edisi yang lalu, Angling Fair 2013 menjanjikan sebuah karnival yang menarik, unik, dan ideal untuk dikunjungi seisi keluarga. Pertandingan mewarna yang diadakan untuk kanak-kanak diserikan dengan pelbagai dengan pelbagai tawaran hadiah-hadiah menarik. Angling Fair 2013, pastinya menarik perhatian kaki-kaki pancing pancing setempat dengan pelbagai produk memancing boleh didapati dengan harga yang menarik. Malah, keunikan Angling Fair juga memberi peluang kepada mereka yang baru berjinak-jinak di dalam dunia pancingan untuk melihat sendiri inovasi terbaru produk memancing di semua bilik pameran TCE Tackles di seluruh Malaysia.

Antara produk baru yang terdapat di Angling Fair 2013 adalah kekili, tali pancing, joran dan aksesori dari jenama antarabangsa seperti Ajiking, St. Croix, Banax, Ecooda, Strike Pro dan banyak lagi. Angling fair 2013 turut membuka peluang kepada semua pemborong dan sesiapa sahaja yang berminat memulakan perniagaan peralatan memancing dengan menawarkan produk berkualiti pada harga yang relevan.

Untuk keterangan lanjut, boleh layari laman sesawang www.tcetackles.com.my atau hubungi 04-4841628 / 4844524. Jom semua gegarkan Angling Fair 2013!.

                                   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...