02 May 2014

P2U Angler Menang "Kuiz Strike Pro" Majalah SIRIP (Bil.145)

Sungguh tidak disangka-sangka ketika membelek Majalah Sirip (Bil.145) edisi Disember 2013 yang lalu, P2U Angler telah memenangi "Kuiz Strike Pro" tersebut. Alhamdulilah syukur, diatas rezeki yang diberikan serta ribuan terima kasih di ucapkan kepada penaja utama kuiz iaitu STRIKE PRO dan TCE Tackle Sdn. Bhd. menanjurkan pertandingan seumpanya.

Majalah Sirip Edisi Oktober 2013 (Bil.145)
Hampir 2 bulan juga kami menunggu keputusan dikeluarkan, akhirnya penantian tersebut berbaloi apabila di bayar dengan hadiah set pancingan ringan; Kekili Tomman Spin Pro 2000, Tomman Performance Line 15lb dan Gewang Strike Pro. Lepas ini bolehlah P2U Angler menguji set tersebut.

Hadiah Kemenangan...Yahuu!!!
Tomman Spin Pro 2000 Reel + Tomman Performance Line 15lb + Gewang Strike Pro
Hadiah tersebut haruslah di ambil sendiri oleh pemenang menurut penganjur di TCE Tackles Sdn. Bhd. Seksyen 13, Shah Alam. Lepas menunaikan solat Jumaat, Saya (Admin), Ringgo dan Jojo terus ke sana untuk menuntut hadiah berkenaan. Sekian sahaja cerita untuk kali ini, terima kasih diucapkan kepada para pembaca Pancing2u dan teruskan menyokong blog kami. Nantikan 'Komplot' seterusnya P2U Angler menerjah Kolam Pandamaran (Kolam 4). 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...