24 September 2014

Peraduan Air Masin Majalah UMPAN (Volume 19) - (23.09.2014)

"Tuah Ayam Nampak Dikaki, Tuah Manusia Siapa Yang Tahu..."

Alhamdulilah, P2U Angler sekali lagi memenangi peraduan bulanan anjuran majalah Umpan iaitu "Peraduan Air Masin". Untuk makluman para pembaca diluar sana, ini merupakan kali ke-3 Admin berjaya menambat hati juri-juri pertandingan sekaligus berjaya membawa pulang set Kekili Tomman Silver Lion 6000 dan Tomman Performance Line 40lb (245m).

Gambar Koboi Kolam Berjaya Menambat Hati Juri
Majalah UMPAN (Volume 19)
Kini bertambah lagi koleksi pancing Admin, apa yang menggembirakan hati ini adalah mendapat kekili saiz 6000 yang mana ianya boleh digunakan di laut dan aksi yang lebih ekstrim memandangkan saiznya yang lebih besar. Bolehlah mencubanya nantiu ketika turun ke laut.

Kekili Saiz 6000 Boleh Lakukan Pancingan Ekstrim
Terima kasih diucapkan kepada sidang redaksi majalah UMPAN kerana menganjurkan peraduan sedemikian dan diharapkan ianya dapat diteruskan dan mendapat sambutan yang menggalakkan dari "Angler-Angler" diluar sana. Tidak lupa juga kepada TCE Tackles Sdn. Bhd. kerana sentiasa menyokong dan menjadi penaja utama pertandingan sebegini.

TCE Tackles Sdn. Bhd. Cawangan Setapak
Kita sememangnya sedia maklum yang syarikat ini merupakan antara gergasi pembekal peralatan pancing tersohor di Malaysia, oleh yang demikian kerjasama antara keduanya pihak adalah perlu demi menghangatkan lagi industri ini.

Gambaran Dalam Kedai...
Admin mendapat SMS dari pihak penganjur untuk pergi ke TCE Tackles Sdn. Bhd. cawangan Setapak berdekatan dengan rumah dan mengambil hadiah tersebut disana. Cawangan di Setapak ini sebenarnya telah lama dibuat hampir 14 tahun usianya terdapat juga banyak produk-produk pancing boleh didapatkan. Admin baru mengetahui kewujudan cawangan tersebut. Senanglah nanti sekiranya ingin membeli belah barangan pancing. Kepada pembaca diluar sana, bolehlah datang sendiri ke TCE Tackles Sdn. Bhd. cawangan Setapak.

Alamat:
43, Jalan Genting Klang,
Setapak,
53300 Kuala Lumpur.

Buka:
9:30am - 7:00pm

Telefon:
603-4022 5973

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...