24 September 2013

P2U Angler Terjah Sea Tackles - (24.09.2013)

(Dari Kiri - Ringgo, Shawn, Jojo, Torres dan Azim)
Sememangnya berkunjung ke kedai pancing untuk sesi membeli belah barangan pancing menjadi aktiviti wajib semua pemancing ketika tidak turun memancing. P2U Angler juga tidak ketinggalan untuk ke kedai pancing berdekatan lokasi kami iaitu Sea Tackles Sdn. Bhd. pada waktu "Lunch". Tujuan kami kesana yang pertama adalah kerana Saya (Admin) dan Torres ingin membeli sebatang joran dan yang kedua untuk memberi pendedahan kepada ahli baru kami iaitu Azim tentang suasana dikedai pancing.

(Azim Dan Ringgo Sedang Melihat Joran Ryobi)
Saya telah membeli sebatang joran keluaran Ofmer Infinity 5.6' kaki (Medium Heavy) sesuai untuk aktiviti pancingan di kolam kendian hari. Sebenarnya ianya untuk dipadankan dengan Kekili Ofmer Aegis 1000 yang saya bakal terima dari Majalah SIRIP ekoran menang peraduan menghantar gambar memancing (*Rujuk Post sebelum ini). Manakala Torres pula membeli sebatang joran keluaran Ryobi Reventon 5 kaki yang merupakan gantian kepada joran utama dan dipadankan bersama kekili Abu Garcia beliau.

(Jojo Dan Shawn)
Jojo pula hanya membeli "Patches" Ofmer dan saya juga turut membelinya juga untuk ditampal pada baju kemeja khas semasa memancing. Lebih kurang 45 minit kami berada dikedai tersebut kami pun pulang kembali ke pejabat untuk menyambung tugas. Sekian terima kasih diucapkan kepada pembaca Pancing2u kerana sudi meluangkan masa untuk mengikuti perkembangan P2U Angler.

(Antara Barangan Pancing Yang Dibeli)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...