02 February 2015

Hasil Tangkapan Semperna Cuti Hari Wilayah - (02.02.2015)

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera,

Selamat menyambut Hari Wilayah Persekutuan diucapkan kepada pembaca Pancing2u yang dihormati, seperti sedia maklum negara kita Malaysia ini sememangnya kaya dengan pelbagai cuti umum dan perayaan antaranya cuti semperna Hari Wilayah Persekutuan. Apa yang menariknya pasti ramai yang akan turun melakukan aktiviti pancing sama ada di kampung atau kolam-kolam komersial berdekatan. 

Admin pula mendapat Whatsapp dari salah seorang P2U Angler iaitu Torres yang mana beliau telah melakukan aktiviti memancing secara solo di Kolam Seksyen 33, Shah Alam bersebelahan Lebuhraya Kesas exit Seri Muda di bahagian belakang kilang-kilang disitu. (*Sila Rujuk pos lalu maklumat berkaitan kolam).

Apa yang dapat disampaikan oleh beliau adalah kolam tersebut pada awalnya tidak ramai pengunjung namun apabila melangkah ke waktu tengah hari pemancing semakin bertambah. Hasil yang dibawa pulang hanya seekor MJ @ Siakap Merah dan bagi sesetengah Kolam menggelarnya ikan tersebut Kaci, ianya berjaya dijerat dengan menggunakan teknik berpelampung. Berikut Admin sertakan serba sedikit info dan gambar beliau beraksi pada sebelah pagi tadi.

Sekian selamat memancing!!!,..

Rod: Abu Vangeance / Reel: PENN Sargus
Suasa Kolam Yang Tenang
Tiada Pemancing...
Beliau Menggunakan Teknik Drifting / Berpelampung
MJ @ Siakap Merah
Torres Bersama Hasil Tangkapan Semperna Hari Wilayah  Beliau

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...